God morgon! 3 dagar kvar

Skinkan är i ugnen! Såg väldigt fin ut så det ska nog bli bra! :) i morgon blir det provsmakning. Den ska stå i ugnen minst fem timmar idag och sen svalna och sen griljeras. Därför blir det i morgon. Då kommer mamma och pappa hit och hjälper oss att smaka. Hehe.... 

Va ju ute i Lycke igår och baka väldigt gott bröd! Och Linnea ville inte alls med hem sen. Hon skulle minsann sova mellan mormor och morfar i natt!! Och så blev det... Haha... Så jag och Jimmie blev barnfira på kvällen. vad gör man då? Jo kollar på tecknad film... Haha... Såg monsters Ink 2. Så att sååå barnslig va den inte... :P 

Fick sova till 8.30 idag med. Lagom till julkalendern ! Haha... Va behövligt att sova för jag känner mig väldigt pigg idag! 

Nu ska jag ge katterna lite mat. Dom går och stryker sig på mina ben och verkligen tigger om mer mat. Stackarna! 
Höra senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback