Hej igen

Lunchen va uppäten nu och jag är mätt... Så jävla gött att det är fredag i mon! Och att de är lucia gör de bättre. Vädret är ju inte direkt "juligt" men det är ändå fint. Hoppas det kommer snö ändå... Någon mer gång innan jul :) 

Idag har de vart fullt upp på jobbet. Ena leveransen efter den andra och förberedning där i mellan! Kul när de e massa å göra tycker jag. Hatar att bara sitta å vänta in tiden. 

Igår gjorde jag Rocky road-godis och Mozartkulor. Himla gott! (Tyvärr haha) ne de är väll bra de ;) 
Hoppas bara skinkan blir bra. Hanna skrämde mig lite förut med att man skulle ha i något så den blir röd. Den blir grå annars men jag har i salpeter och de skulle oxå funka (efter mycket googlande... Haha) för hur gott är det med en grå skinka? Ser inte gott ut iaf...

Nu ska jag jobba!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback