Hund

Har fått för mig att skaffa hund igen. VET att det inte går just nu med bebis på gång och vi bor som vi gör... Men drömma kan man la alltid göra :) 

Vill igentligen att vi ska vara "klara" med att skaffa barn och bo i hus innan vi skaffar hund. Så det lär ju dröja... Men som sagt, drömma kan man ju! Hehe... 

Har mölat godis och skit i kväll. Efter i kväll slängs det som är kvar. Man har ätit alldeles för mycket det senaste... Va ute i Lycke och tog en promenad med mamma och pappa på drygt 1 timma idag. Det var verkligen uppiggande och skönt! Även om vädret kanske inte var det bästa så gjorde det inget. Så skönt att få röra på sig... Saknar de. Ja jag vet, jag får röra på mig nu med... Hehe... Men det ät bara det att jag orkar inte...
Haha... Tragisk ja e ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback