Kul!

Å va det var roligt i Ullared igår! Hitta de jag skulle ha och inte alls för mycket folk. Och det blev inte svindyrt. 

När vi kom till Ullared och parkerat bilen och vi gick mot ingången så helt plötsligt från ingenstans kom de en jävla fågelbaj rakt i skallen på mig! Haha! Fy fan så vidrigt! Vi skratta som aldrig förr, för hur stor e oddsen att det händer??! Hanna fråga efter papper i en av kioskerna på utsidan så jag fick bort de... De betyder ju tur säger dom ju, men de e la för att man inte ska må så dåligt när de händer! Haha! 

Sjuka är att jag vill åka till Ullared igen. De är som en drog. Jimmie lär ju få spader men va gör det? Haha... 

Å nu vill jag bara slå in alla julklappar!! Utan att L ser det. Bäst att göra de när hon sover. 

Sa till Linnea att vi kanske kunde baka lussekatter idag? Nej jag vill baka sånna med kanel. Hmm... Får se om vi (jag) orkar med båda... Haha... 

Just nu orkar jag inte nått känns det som. Är så trött på förmiddagen och på kvällarna. Inte på morgonen eller eftermiddagen. Konstigt tycker jag... Men ingen graviditet är den andra lik sägs de ju. Gick in i vecka 17 igår. De går fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback