Ledig -igen

Idag va jag på jobbet första gången sen 20 december. Verkligen skönt att vara ledig... Man vänjer sig fort! Och dygnet vänds väldigt lätt. Linnea har sovt fram till halv nio på morgonen och det har vart väldigt skönt för mig. Få sova ut lite. Så igår när jag ställde klockan på 06.15 kändes det skitjobbigt.... Men jag kom upp! (Men nu e jag ju ledig i 2 dagar med så jag ska överleva... Haha) 
Men längtar tills jag blir mammaledig... 

Fick köpt en vagn till bumlingen idag! Hitta en på fb som sålde den. Kändes konstigt att köpa den och köra ner den i källaren! Haha... Men jag kommer ju inte behöva den förens till sommaren. Idag har 50% av graviditeten gått. Bara 50% kvar :) fast räknar med övertid så är lite mer kvar... På torsdag ska vi på ultraljud och kolla hur bebisen mår. Och få ett mer exakt datum när den ska komma. Spännande!!! :D 



Kommentarer
Anonym säger:

Det går fort nu:))

2013-12-30 | 19:29:42
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback