Äckliga dröm

Har änna ont i röven/svanskotan från igår när man satt på en stol mest hela dagen... Tur jag får jobba idag å gå av smärtan hehe...

Hade en sån äcklig dröm i natt. Eller i morse kan man la säga. Vakna vid 5 å kunde inte somna om. (kl skulle ändå ringa 05.15 så de va ok)

Men iaf, drömde att jag jobba i fiskbilen och gick där i godans ro och hjälpte kunder och kolla priser mm tills de börja dåna i marken. Kom folk framför fiskbutiken springandes och skrikande för livet och jag tänkte vad händer nu?? Så jag kolla bort mot McDonalds (som inte låg där utan de va typ en fotbollsplan) och flera hundra tusen människor kom springandes mot maxi och i himlen såg jag en militärhellikopter som sköt mot folkmassan. En efter en blev träffade och jag tänkte vart e mamma Hanna å pappa?!!?!! Visste att dom va bland folket som sprang emot mig. Letade förbryllande samtidigt som jag inte ville bli träffad av helikoptern. Tillslut såg jag mamma pappa å Hanna och vi tog skydd och jag fråga vad som händer? Och då va de så att militären har massa pengar över och vi är för mycket människor i k-älv så dom fick skjuta av några människor. Idioter tänkte jag. mamma sa förvånat; Jobbar du i fiskbutiken igen???

Helt plötsligt va vi i lycke jag och 2 till (kommer inte ihåg vilka men de va kompisar iaf) och vi hörde helikoptern på utsidan och jag ville att vi skulle släcka alla lampor i huset så att dom inte såg att de va nån hemma. Men nån gick och tände hela tiden och jag försökte hålla släckt. Tillslut satte jag mig inne på toan där nere och bara tänkte att jag måste överleva. Då kom dom 2 kompisarna och jag sa vi måste ta oss till andra vån. Men vi måste gå upp en och en för jag hade sett en militär gå på utsidan som annars kunde höra oss. Helt plötsligt så är en av kompisarna Harris och han har ett stort gevär. Och den andra kompisen är en tjej kom jag ihåg. Men hon ska iaf gå upp först och när hon kommer upp på andra vån ser vi att de går en efter henne upp, med gevär. Så jag säger till Harris att stoppa han med sitt gevär i trappan vilket han gör. Och jag skriker skjut han för militären va påväg att skjuta Harris. (blir de rörigt nu eller? Haha)
Men Harris skjuter och militären ramlar ner för trappan och lever så Harris skjuter igen och igen och igen men han bara fortsätter leva. Så jag tar tag i militärens gevär och skjuter han med och de e blod överallt och tillslut dör han... Lycklig att vi överlevt blir jag ändå rädd för vi har ju dödat en. Sen vakna jag och va skitpissinödig men våga inte gå ur sängen. Haha!

Så... Vad betyder denna dröm? ;)


Kommentarer
Jessica säger:

Men ursch

2013-02-15 | 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback