Aja baja

Jag gjorde de man inte ska göra: La mig ner i sängen... Linnea somna på soffan och jag har gjort klart middagen för senare. Skulle bara kolla fejan en snabbis och vips! Så orkar man inte resa sig... Haha... illa...

Men snart kommer Jimmie och då drar jag till 24/7. :)
Har faktiskt redan tatt på mig träningskläderna så de bara e att åka :)

Fick ett brev idag på posten. Från hudkliniken, Sahlgrenska. Får alltid en klump i magen när jag får brev där ifrån. Tror dom sett fel på proverna och att jag har cancer ändå. Men icke :)

Stod bara att jag var välkommen på efterkontroll. Ska kolla hela kroppen efter hudförändringar. Kul... Stå där i trosor och bh och känns sig oerhört sexig! Haha... De va iof inte för ens i slutet av mars så jag har ett tag kvar att träna upp mig... Haha!

Ne! Vart e han!? Nu får han komma snart....
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback