Alla stjärtans dag!

Idag har jag vart på utbildning i grundhygien. Kl 8-17... Helt ok faktiskt och roliga människor men den lokalen vi va i va skiiiiiit kall. Jag fryser inte lätt men jag har fan frösit hela dagen... Har jag inte blivit sjuk innan så lär lätt jag bli de nu.
Men annars va de en bra uppdatering för hygien i köket. Läste ju de i skolan men alltid bra att uppdatera sig. I slutet av dagen fick vi ett prov på allt vi lärt oss och jag fick 17 rätt av 18 :) så jag klara mig. Så jag får ett intyg på att jag läst den kursen.

Efter vi slutat åkte jag till maxi och köpte present till Linnea för de e alla hjärtans dag idag. Hon blev glad och visa en blomma hon och Jimmie köpt till mig och 2 teckningar dom ritat tillsammans :) jag som aldrig får nått annars blev väldigt överraskad.

I mon blir de jobb som vanligt på kära lilla klockarebolet. Sen e de helg. Vi ska äta bakpotatis i mon. Love it! ;)
Och förhoppningsvis så ska jag hålla mig från fredagsmyset...

Men nu blir de tvtittande i sängen och somna tidigt. Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback