Go däää!

Min app vägrar funka på jobbet när jag har rast... Inte bra...

Vet inte vad jag ska skriva igentligen men satte mig i soffan och orkar inte resa mig ( ska duscha) haha... Då gör man allt för att fördröja tiden liiiite till... Haha...

Upptäckte förut att diesel har blod i avföringen :( Vad gör man då? Tänkte jag ringer veterinär i mon och rådfrågar lite... Vill inte att hon ska behövas avlivas bara... Vet inte vad jag gör då :|

Ne nu ska dra mig till duschen å sen sängen kanske? (å va skönt)
Hörs i morgon!


Kommentarer
Emelie säger:

Om du gillar smådjursakuten på fb så har dom frågestund varje onsdag kl 12-13 :)

2013-02-06 | 09:18:13
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback