Hejsan hoppsan!

Då va lunchen nertryckt i magen! Nej varför skrev jag så? låter som jag knökar i mig maten bara... Å de gör jag inte... (alltid) haha...

Ska till gyn idag efter jobbet. Spännande... Not... Men de ska va bra å göra de säger dom !

Gött väder idag med! Kanske hinner med en promenad i em innan solen försvinner? Hoppas!

Tror att filmen "torka aldrig tårar...." satte större "spår" än vad jag tänkte igår. Varje gång jag vaknat i natt så har filmen vart de första jag tänker på. Vad som hände osv... Och jag har vaknat mycke!! Linnea kom in och knödde på mig. (vill ligga på min kudde, ha mitt täcke) mysigt i början men inte när man vaknar femtioelva gånger i timmen för att hon knör med tårna på en eller man försöker vända på sig de går inte bara.. Men sova får man göra när man blir gammal!
Men filmen va de ju. Hemska sjukdom. Aids. Tur att de blir bättre med tiden. 80-talet e ju inte så längesedan ändå...

Jimmie kom hem efter innebandyn igår när de va kanske 30 min kvar på avsnittet och han titta på mig och sa: Gråter du? E du ledsen???
Jag- ja den e så sorglig....
Han- jaha de e för filmen... Trodde du ledsen för annat...

Haha... Då va de inte lika noga! ;)

Ne nu blir de jobb innan man ska till "doktorn"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback