Jag skyller på Hanna

Då har jag kommit hem från Hanna. Mätt å jävlig. Åt god tacos och sen ställer hon fram världens godisskål till henne o Linnea å jag va bara tvungen å smaka liiiite (som blev mycket)
Uuuäääk.... MEN inget man kan göra åt nu och skulle de visa sig på vågen på tisdag så skyller jag på dig, Hanna!! ;)

Hehe... Ne då :)
e igentligen jävligt trött så jag fattar inte varför jag inte sover nu. Hoppas på att L sover till 8 iaf i mon? Vi får se!

Nu blir de nanadags för mig!
Go natt alla!

(bilder från kalaset idag :) )


Kommentarer
hanna säger:

men de va gott! erkänn!! =)

2013-02-17 | 10:42:38
maria eek säger:

Vilken söt klänning Linnea har! Och den tårtan såg inte dum ut :)

2013-02-17 | 21:44:31
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback