Lördag!

Idag e de lördag och då blir de After dark!!! Och middag efteråt på la vacca. (om de inte blev ändrat? ) jaja... Jag e glad att jag e med så de spelar ingen roll vart vi äter... Haha!

Har lagt fram kläderna jag ska ha på mig redan så man inte står där 5 min innan och inte hittar sin tröja...

Va på specialen igår innan tandläkarn och kollade lite på rea-torget dom har :)
Hittade en sportbh för 74:- som jag testa idag och den va kanon! Kanske man ska passa på att köpa en till?

Va trött jag blev nu då?!!
Linnea kom in vid 7 till mig och vi åt frukost vid halv 8. Sen tog jag disken och vek tvätt och starta en tvätt... Och nu e jag död. Haha... Hoppas jag blir pigg sen. Men de blir jag nog. Lite fina kläder och smink så känner man sig på topp kanske? Hehe...

Ne nu ska jag se va Linnea gör!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback