Lunch tajm

Lax med ris blev de idag! Mumma!

Idag blir de ingen träning. Men kanske en promenad efter vi hämtat L? Ska på sånt där introduktion samtal idag ju :) å efter de så kanske man kan ta en promenix?

Funderar på att köpa ny säng. Eller madrass rättare sagt. Den vi har nu är... Kan inte ens med å skriva hur många år den är men den e gammal! Kan jag ju säga! Haha... Får ta en tripp till Ikea och provligga lite nån dag! Hehe...

Och den eviga frågan: Vad ska man äta till middag idag???
Kyckling kanske? Såg att vi hade de i frysen igår. Vad ska man göra med den då? (de e andra frågan) haha... Äsch... Hittar la på nått hemma sen!

I helgen e de schlager igen! I lycke tror jag de blev till och med.
Jennifer ska sova hos oss med. Massa kul! Vi ska kolla på den sista twighligt filmen! JAG LÄNGTAR!!! Har väntat sen okt tror jag. November kanske... Nånstans där iaf! Wääääääj!

Nu ska jag snart jobba igen. 1,5 timma kvar! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback