Måndag 11/2 2013

Ibland e de så svårt att hitta en bra rubrik... Så idag fick de bli dagens datum! Haha!

Efter jobbet idag ska jag hämta Linnea och sedan ut till lycke och hämta Sofie o Jennifer och lämna dom hemma hos Sofie (även Linnea) och sen åka och träna med Ellenor. Ingen rast ingen ro. För sen efter träning ska jag hämta Linnea, hem och göra middag, fixa disken och vika tvätten och duscha och äta där i mellan... Sen kan jag vila när Jimmie e å tränar innebandy och Linnea sover.

I natt (eller ja, vid halv 12) vakna jag av att Jimmie kom in i sovrummet med Linnea och sa att hon får sova här för hon bara gråter.
Um... Jaha... Sa jag och Linnea la sig på min arm och somna gott. Vakna vid 3 igen att de kändes konstigt i sängen och då hade Linnea kissat ner sig. Hon hade ingen blöja! Men va faaaaaaaan tänkte jag... Bort med täcke och en handduk över pisset och ett nytt täcke och sova igen. Tänkte att jag får ta de i morgon ist. (va inte så mycke)

Sen drömde jag massa skit. Bland annat att jag hade mask i huden och dom va lika stora som daggmaskar. Fick änna dra ut dom. Skit äckligt! Sen hade jag mask i magen. Jag såg de genom ett sår jag hade på magen. Så drog ut massa maskar där och sen maskar som såg ut som pytonormar. En Si så där meter långa! Och de äckligaste e när man vaknar och undrar om de e sant eller inte? Mådde rätt illa kan jag lova när jag vakna... Stört.

Ne med den bilden i era huvuden så ska jag jobba igen... Haha!
Hörs senare!
(tänkte jag skulle lagt ut en bild på en pyton men så vet jag ju att Ellenor läser min blogg så de kändes lite taskigt att göra de. Så de blir denna roliga ist :) )


Kommentarer
Ellenor säger:

Tack det var snällt av dig ;-)

2013-02-11 | 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback