Vilken dag!

De har vart hur gott väder som helst idag ju! Mera sånt, tack! Gick en promenad med Linnea vid 3 men hon ville inte sitta i vagnen (tänkte hon kunde sova en stund) så hon gick glatt bredvid mig och sjöng. Och fråga vart vi skulle. Idas sommarvisa har hon sjungit hela eftermiddagen/kvällen.

Träffa en tant med sin hund Foxy. Linnea fick klappa och ge godis. Sen fortsatte vi men då ville hon sitta i vagnen och då somna hon tillslut. Då kunde jag öka farten lite och lyssna på ligga med p3... Hihi...

Sen gick vi in till city gross och handla lite fläskfilé iaf som vi tog till middag. Sen väckte jag L och då va kl nästan 17 så vi gick till tåget å vänta på Jimmie.

Käkade jordgubbar med glass idag till efterrätt. Jag tog kesella ist. Fy fan va de inte va lika gott... Haha...

Nu ska jag dra! Hörs i mon!


Kommentarer
Ellenor säger:

Gott med jordgubbar! Ta vanilj kesella nästa gång. DET är gott :)

2013-02-28 | 22:00:18
Anonym säger:

Men fy på dig, jag har lagt mig å har varken glass eller jordgubbar.. Bajkorv dig;)

2013-02-28 | 23:12:56
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback