What a feeling!!!

De e måndag och livet leker!!!

Not.... Eller jag ska inte klaga. Men de e alltid lite motigt att gå till jobbet när man haft en go helg.

Och idag är solen framme med! Ska till fontin å gå en bit med Jessica å barnen sen efter jobbet :) myspys!!

Fick reda på att jag ska på brandövning genom jobbet förut med. Undra vad man ska göra då? Vi skulle ha oömma kläder på oss stod de iaf! Spännande! :)

Jag cykla idag och de va änna ljust ute i morse! Tänkte att jag kunde cyklat genom skogen nu men får se hur isigt de e där nu när jag cyklar hem. Sist jag cykla där så va se iabana hela vägen i skogen. Tog dubbelt så lång tid att gå där!
E kallt på morgonen ännu iaf. Tänkte på sommaren när jag cykla i morse. Tänk när man cyklar här i bara Linne eller tunn tröja på sig. Längtar! Nu e de så kallt så växlarna låser sig. Har 2an i, i uppförsbackar, nedförsbackar och plan mark... Skit störande.!!! Går inte att ändra... :/

Ne nu ska jag jobba snart igen! Och snart slutar jag å ska hämta L! Längtar!

(konstigt att man kan bli så glad pga vädret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback