Wohoooo!

Freeeeedaaaaag! Idag ska jag träna! Ska bli så skoj!

Vad ska man göra till middag idag då? Har verkligen iiiiiingen aning... Tacos vill jag inte ha (tro de eller ej men känner inte för de)
Åååååh va trökigt. Fråga på fb nu så får vi se vad folket säger... Haha... Lite tips hade inte vart fel...

Cyklade idag med! Trodde jag skulle dö en gång bara. Cyklade ner för en lutning (man kan inte kalla de för backa för den va för kort) och fick sladd med bakdäcket men jag hade nästan ingen fart så jag fick ordnat upp de! :) men man hinner ju tänka en miljard tankar haha... Får se hur de går när jag ska hem sen.

Längtar tills snön försvinner så jag kan cykla på lite och inte va rädd att man ska halka till. Plus att de e lite varmare ute med... Och ljusare! :)

Ne nu blir de mera jobb!
Trevlig helg alla!
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback