Cykel

Gick väldigt bra att cykla i morse faktiskt! Cyklade inte i nedförsbacken men resten av vägen! Va på jobbet 6.45 så när jag lämnar Linnea i morgon så hinner jag till jobbet när jag cyklar på morgonen :)

Snöar ute nu. Jag gillar snö men jag skulle vilja att den försvann nu. Iaf på vägarna.. Haha! De hade vart nått!

Kändes änna bra i benet när jag cykla i morse. Snart kanske jag kan träna? Hoppas...!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske skulle ta oss till den stora lekplatsen å leka en stund? Vi får se vad vi känner för!

Vi gick ner till city gross igår em och skulle köpa semlor jag och Linnea. Men de va helt utplockat! Inte ens så man kunde göra egna fans... Va la helt enkelt inte meningen att vi skulle ha nån? Men besviken blev man.
Men de kommer la nya en annan dag :)

Ne nu ska jag snart jobba igen
Hörs senare!

(Bild från våras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback