Fy fan

Fy fan va trött jag e...
och Fy fan va tidig jag e till jobbet...

Ändå snozzade jag 3 ggr... (snozzar aldrig annars)
Har sovit som en kratta i natt... Vaknat och illblängt på klockan. Vet inte varför... Haha... Sen har Linnea vaknat och ropat. Bland annat ropa hon en gång; Mamma!!! Jag har Inget täcke!!!
Men åååååh tänkte jag... Ta på dig de då!!! sa jag inte utan jag gick upp och la på henne de. Annars vet man ju att hon vaknar en stund senare igen...
Så när klockan ringde sov jag (som vanligt känns de som) som goast....

Tur att de e fredag i mon :) haha jag har jobbat en dag å längtar till fredag! Får skylla på att kl inte e 7 ännu! Jag e inte vaken än...

Nästa vecka jobbar jag måndag, men slutar tidigare. Sen e de inskolning för Linnea på nya dagiset :)

Men nu ska jag jobba! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback