Hejsan

Eller god kväll kanske jag skulle skrivit ;)
Hehe...

Kollade på Sveriges mästerkock förut och jag skäms hela tiden för dom stackarna som inte går vidare. Dom som ändå står där och fortsätter le fast man ser på deras ögon att dom bara vill slänga sig på golvet å gråta. Eller bara vill hoppa upp på juryn och slå ner dom för att dom kan med att säga att de va för Mycke socker i såsen... Eller nått.
(Okej kanske inte de sista.) men guuuud va jag tycke de e jobbigt. E så glad att de inte e jag som står där! Men de klart. All heder till dom som gör de. Att dom vågar!

Men de va inte de jag skulle skriva om... Hmm... Glömde av varför jag skulle blogga... Jaja... De kommer la.

Vi åkte iaf ut till Lycke, jag och Linnea, idag. Netten och Jesper va även där :) Linnea och Jesper e så goa med varann (oftast) hehe...
Lite bus blir de... Som idag gick dom in i hästhagen och skulle ge hästen ett äpple (finns ju inte ens hästar!) <--- Facebook humor. )
Sånna där roliga saker som man blir smått panikslagen på. Gick ju bra, som tur va..

I morgon blir de förskola igen. Sen ska Linnea ut till Lycke och jag ska till Sahlgrenska å få min "dom". Som jag kallar de... Hanna e med mig som stöd... :)

Ne nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Go natt ävribadi!
Jag skriver mer i mon! Lövar!


Kommentarer
Anonym säger:

Nu kommer jag sova med ett leende inatt;)
Puss

2013-01-08 | 22:45:34
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
maria eek säger:

Väldigt fin bild på dej Josefina! :)
Hoppas att det gick bra idag!

2013-01-09 | 23:20:09
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback