Hellå!

Sitter och kollar på outsiders på femman och försöker att ha... Vad heter de?... Öppet sinne? Säger man så? När
Man inte vill döma människor när dom är sig själva? Jaja... Iaf...

En tant på snart 70 år är tillsammans med en kille på snart 30 år... God for her! Eller?
Hon har en ung kille som vill sexa med henne och hennes silikonpattar.
Han har en mamma som hämtar glass till han när dom tittar på tv.
Nej då, dom är säkert jätte kära....
Fattar inte de, men kul för dom. OM de nu är kärlek så är de väll jätte bra!

En annan familj där pappan skrev ett brev till sin fru att han vill vara kvinna. Och hon stannar kvar hos han! Hade Jimmie sagt att han ville bli kvinna för att han inte känner sig som en man så hade man väll sagt ok, kanske inte vart jätte glad över de och gjort slut men ändå vart vänner.
Klart att han på tvn ska vara den han vill. Men jag fattar inte varför hon stannar kvar! De väll jätte bra så sätt... Men ändå. Kul för dom... Hon är inte lesbisk men ska vara tillsammans med sin man som vill operera sig till kvinna?

Varför är man så fördomsfull?? Haha...

Jaja... Alla är vi olika!

Idag när jag gick hem från jobbet kom Jimmie och Linnea och mötte mig :)
Linnea somna i vagnen hem. Inte så konstigt eftersom hon vart uppe halva natten ;)

Sen va jag öm i bena och fick lägga dom i högläge... Dumma ben... Och trött har jag vart hela em med så idag blev de pizza till middag. Linnea åt nästan halva min! Haha...

Ne nu ska jag borsta tänderna och söva!
Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback