Hobbit

Har ni sett den eller? Hobbit. Vi ska se den ikväll. Är den bra?

Idag blev de ingen my dog. Jag och Linnea åkte ist ut till Lycke och plocka ner granen. Dom höll på att rensa bort julen så vi hjälpte till!
Sluta med att jag blev en servis rikare! :D
Min mammas farmors gamla. Hur fräckt e inte de då...! Och hur snygg va den inte? (bild längre ner)

Va länge sedan jag skrev hur de går med Linnea och napparna. Kanske för att jag näst intill glömt att hon ens har haft napp någon gång? (okej de har bara gått 11 dgr, men ändå! Haha)

Linnea hitta en napp under datorn i storarummet idag. Oh shit tänkte jag! Men hon sa bara; Ingen napp nu...
Jag; Ne. Vi slänger den. Och så gjorde vi de. Sen har hon inte sagt nått mer om de.

De jobbigast har vart att få henne att somna på kvällarna utan napp. De går, men har inte vart lika lätt som med napp :)

Ne nu har Jimmie satt på filmen så får börja titta!
Jobb i mon. Och introduktionsmöte på
Nya dagiset! Spännande!!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback