Inskolning, Sahlgrenska och Lycke

Inskolningen gick kanon i dag med. E bara lite pinsamt när vi sjunger namnsången och dom säger linneas namn, tycker Linnea. Men annars e hon i himmelriket, näst intill... Musik och pysselrum. Vad mer behövs?
Jag behövs inte iaf! Haha!
-Nu ska vi gå Linnea. (när kl e 10)
-NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! Skriker hon då... Haha...

Tillslut gick vi hem och åt lunch. Sen hämtade vi Hanna i Kungälv och åkte ut till Lycke för att lämna Linnea där.

Sahlgrenska gick bra :) ingen cancer vad dom kunde se nu. Ska gå på täta efterkontroller nu efteråt bara och hålla ögonen öppna för ändringar i leverfläckar. Å träna skulle jag inte göra nu. Vänta januari ut.

Nu e vi ute i Lycke ännu. Linnea å morfar sitter och kollar klipp på youtube. Och jag sitter inne i vardagsrummet och latar mig... Haha... Passar på. Nu kom
Mamma hit in så nu ska jag sluta skriva!
Hörs i mon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback