Måndag

De va änna skönt att gå till jobbet i morse! Klädde på mig en hel del och när jag va framme på jobbet va jag änna svettig! Hehe...

Jätte gott väder att gå hem i sen när jag slutat! :)

I natt har inte vart en rolig natt... Linnea börja ropa vid 2-tiden och ville att jag skulle komma. Sen ville hon inte sova men somna ändå när jag satt på sängkanten men vakna så fort jag reste mig.... Tillslut kom hon in till mig och somna gott... Då va la kl 4a eller nått?

Härligt.... Hon sov gott i morse iaf när jag gick upp!

Vet inte om de e coca cola som gör att hon sover dåligt. Skulle ju kunna vara de! Vi dricker väldigt sällan cola, men vi drack i fredags till räkorna och då vakna hon ju å skrek och hade ont i magen. Å igår drack vi upp resten av colan som va kvar. Hon kanske drack 1-2 glas. (barn glas) å då vakna hon ju i natt med... Lägga av med de ett tag och se om de blir bättre?

Ne nu ska jag jobba igen! Trött som bara den. Och ont i benet... Bara för att klaga lite till... Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback