Måndag

Så konstig dag när skolorna är stängda. De e ju ingen röddag eller nått sånt... Men iaf, tiden rullar på ändå... Hehe...

Om 45 min åker jag och hämtar Linnea. Wiiiii...! Spännande! Vad ska Linnea säga? Vad ska jag säga? Vad säger Jimmie? Vad säger fröken? (som jag inte kommer ihåg namnet på nu...)
Blir kanon detta! (hoppas jag)

Jimmie köpte en surfplatta igår. Han åkte till media markt och hitta lite smått och gott. Och en surfplatta.

Jag ville köpt en efter jul så kan Linnea leka, kolla film osv. Och jag kan betala räkningar och leka... Hehe...
Men då fick Jimmie ett ryck och köpte en. Så vi får väll se hur Mycke vi får låna den ;)
Linnea blev väldigt glad igår iaf!

Idag blev de kycklingsallad till lunch. Käkade de till middag igår. Inte fel de !

Men nu ska jag fixa lite innan jag ska gå! Skriver mer i kväll eller i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback