My dog

De e ju My dogmässa till helgen :) Kanske man skulle tittat på? Såg att min favorithund tävla på både lördag och söndag (kl 9.00!!! Tyvärr....)

Tror de va förra året eller året innan igen som vi skulle åka och kolla och de va oxå så tidigt. De va då bilen inte starta och de va minst 1 m snö ute. Ingen hade skottat ännu och vi pölsa ner i snön med barnvagn till preem och köpte bensin och sen upp igen. Haha... Jag SKULLE bara dit... :) å vi kom dit med, tillslut. Hann till och med se favorasen! ( staffordshire bullterrier)

Men frågan e om man orkar åka iväg så tidigt på lördag eller söndag eller om man ska ta de senare på dagen?
Om vi ens åker! Haha...

Linnea sitter och degar med playdoo just nu. Själv sitter man å låter som man levt på whisky de senaste åren.... E lite tjock i näsan med. Inte tät utan bara öm... Ska väll bli förkyld nu när de e dags att börja jobba och skola in Linnea på de nya dagiset.

Gott nytt 2013 förresten!
Vi va hemma hos Jessica och Molle och käka africana, spela spel och hade trevligt :) kollade på raketerna vid 12slaget med. :)

Istället för att vela med Linnea igår kväll när hon skulle sova så åkte vi en sväng med henne i bilen och hon somna på 5 min. Gör bra! Haha!

Jag ska jobba i mon med. Hur sjukt e inte de? Haha...
Bara jag inte behöver sjukanmäla mig de första man gör...

Ne nu ska jag leka med Linnea!
Ha en bra nyårsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback