Godmorgon

Ligger i sängen och undrar när Linnea ska vakna... Jag vakna vid halv 8 å behövde gå på toa sen kunde jag inte somna om... Linnea ligger bredvid mig och sover gott..

Kom hem vid strax innan 9 igår från mamma och de va några barn på gården som lekte så Linnea lekte med dom medan jag packa upp och gjorde i ordning här hemma... Väldigt bra! Hehe... Så idag ska jag tvätta all skittvätt och plocka i ordning ännu mer här hemma. Dammsuga behövs med. Men ingen idé att gå upp innan L vaknar. Kan ligga här och dra mig tills hon vaknar. Hon somna ju inte för ens kl 22-nångång igår så hon e väll trött. Och vi har ju semester så behöver inte stressa! Hihi...!

Skönt att vara hemma igen. Saknat katterna och dom verkar sakna oss med. Legat och knöt på mig i sängen hela natten :)

Men har haft jätte kul med att campa! Och vill göra det igen!

Svängde ju förbi Ullared igår! Blev ju änna att vi kom från "fel" håll så vi åkte förbi comicland med. Så nu har man sett det med! Haha!
Hitta lite smått och gott och de blev dyrare än vad jag trodde... Haha! Men hitta ett par långbyxor och en klänning som inte va tänkt att jag skulle ha men som satt bra och då va jag tvungen att köpa dom... Haha!
Sen köpte jag en träbricka, laddare till telefonen som jag kan ha i bilen. Solkräm. Rakblad till min rakhyvel. Boken med mamma mu till Linnea. Ja lite smått och gott...

Jimmie är i Värmland ännu. Försökte få tag på han igår men hans telefonsvarare går på hela tiden. Han har la inget batteri.

Nu ska jag ligga å njuta lite till i sängen bara för jag kan... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback