I'm alive!

Jo jag lever! Har bara lite andra prioriteringar nu på semestern. Fy fan va gott med semester, förresten! Vill alltid ha det! Livet är perfekt just nu.

Vi har badat, hängt på stranden, vart på Astrid Lindgrens värld, umgåtts med bästa familjen Axelsson. Grillat och umgåtts med med min familj och grillat lite till.
Är så glad i min familj! Syskon, respektive, syskonbarnen (dom bästa hehe) och mamma å pappa! Jag har dom bästa föräldrarna :)

Oj oj oj vad positiv jag e! Haha... Men jag säger ju det, livet är toppen just nu!

Om jag ska klaga på nått (vilket man alltid hittar nått att klaga på) så är det min hals.... Ont och jag kan inte träna då... Då blir man deppig. Men tänker positivt där med och tänker att jag kan ju inte ha ont resten av mitt liv? Någon dag är jag frisk... !

Andra veckan med semester går vi in på nu och vi har redan gjort så mycket... Denna vecka är det wheels and wings i Falkenberg så då ska jag och storasyster ta barnen och husvagn och campa där till lördag! Ska bli skitskoj!!!

Nu har ni lite uppdatering om vad som händer.. Haha... Kommer säkert mer men nu kan jag inte skriva mer!
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback