Paus

Hej bloggen i ångestens hetta. (Finns de ens ett ord som heter så?)

Well Well... För mycket godis för mig ikväll och jag måste skriva av mig detta. Ni som tycker det är löjligt kan sluta läsa då! Haha...

Kollar på film, själv. Min sambo har övergivet mig så jag kollar själv. Och de slank ner en å annan godis. Hela dagen har vart sån. Äta äta äta! Har kommit ifrån mina hälsosamma vanor som jag hade innan semestern, men jag är inte helt tillbaka på ruta ett, ännu!
MÅSTE SKÄRPA MIG! Hyr svårt ska de va? Skitsvårt!
Va ute å sprang i morse och kände mig duktig men de har jag nog ätit igen...

Ååååååh... Va tråkigt. Varmt är de med. Gnäll. Ingen bra kväll för mig. :(
Kanske ska lägga sig...
Go natt


Kommentarer
Emelie säger:

Vet precis hur det är. Det går bara inte och vara duktig på sommaren. Så man får helt enkelt slarva några veckor då. Sommaren är ju så kort. Sedan har man hela hösten och vintern på sig att komma i form igen. :)

2013-07-27 | 21:01:04
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu
Fina säger:

De har du ju rätt i Emelie :) känns genast lite bättre!

2013-07-27 | 22:17:34
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback