40 min

Jag har 40 min jag måste döda... Håller på att ladda upp alla bilder från telefonen till datorn så jag kan spara dom. Hade över 2000 bilder nu så kände att de va dags... Men va segt de e då!!! Stod först 19 min, sen ändrades de till 40.... Suck...
Och då har jag inte tatt alla bilder... Men men... Tur man e ledig i mon så man har hela natten på sig! Haha...

Linnea somna vid 18 ikväll. Tror inte hon va helt 100. Hostan blev värre under dagen så hon ska väll åka på någon förkylning nu. Stackarn. Får ta en vilodag i mon :) Gissar på om Linnea får välja så blir de Pippi hela dagen! Haha!

Nu ska jag gå och göra mig en macka!
Go natt så hörs vi i mon!


Kommentarer
Anonym säger:

What e du ledig imon? Visste jag inte, studie dag va? Puss

2013-03-03 | 23:02:46
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback