Go morgon!

Inte lika farligt tidigt nu när man ska ha ställt om klockan och gå upp. Strax innan 6 kom L in till mig och då va den i sommartid strax innan 7. Helt plötsligt fick jag sovmorgon! Haha!! (va ap-trött ändå...) men ändå! Hehe...

Sitter och har precis ätit frukost. Linnea ville måla ute på balkongen men jag tror inte solen har värmt upp så Mycke ännu. Hehe... Vi gjorde de igår (satt och måla där) jätte gott och mysigt :)

Jimmie ligger bakfull på soffan och sover ännu. Jag kände mig oxå bakfull när Linnea kom in. Trött och törstig änna haha...

Idag ska jag och Linnea till leklandet och träffa Pernilla och Edwin. Får inte glömma kläderna till Pernilla. Hon ska få lite bebiskläder från Linnea och jag glömde dom sist vi träffades så dom står i vardagsrummet och tar massa plats. Skitstörande!! Haha...

Ne nu ska vi göra oss klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback