Hejsan hoppsan!

Fick en sån där fredagskänsla precis. Men de e "bara" torsdag. I mon så! :) då e den välkommen! Även om man vart sjuk eller vabat på veckorna så går dom lika segt... Haha... Alltid lika gott med fredag!

Idag ska jag försöka ta mig till gymmet. Måste röra på fläsket liiiite även om jag inte e helt 100... Kan ju gå på gåbandet en timma eller nått iaf! Göra någon nytta.
Idag cyklade jag inte. Vågade inte de när de va massa snö ute. Hur tråkigt va inte de då?? Igår kväll när jag skulle släppa ut Tequila (katt) så va de helt vitt. WTF! Tänkte jag, å de gjorde nog hon med! Haha... För hon stanna en sekund och kolla runt och sen tog hon ett skutt ut.
Tur e så börjar de försvinna nu när solen kommer fram :)

Har inte Mycke mer å skriva just nu så ska njuta av min rast en stund till!
Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback