Helloooo!

Idag gick de att logga in iaf! Får väll se om det går att publicera sen med...

Emelie: jag börja i augusti. Hade uppehåll i december och januari. (för operation och sjukskriven. Fick/kunde inte träna. Vänta på provsvar osv...) så jag räknar inte med dom månaderna. Så drygt 4 mån nu då :)

Börjar känna av en förkylning nu. Inte bra! Vill inte bli sjuk... Hostar lite lätt och känner i huvudet att de e nått på g. Plus att jag nyser lite då och då... Illa! Finns de inget man kan ta för att stoppa en förkylning innan den bryter ut helt? Vill inte ta kanjang. Smakar pyton...

Linnea va hos mamma igår när jag va på utbildning. Så när hon körde hem henne så somna hon. Stenslockna! Kl va strax innan 18. Gick inte att väcka henne så hon fick sova vidare. Tänkte att natten får bli som den blir.
Men hon vakna en gång och va törstig sen sov hon hela natten! (tills vi skulle gå upp 05.15) så hade vi vart lediga hade de inte vart skoj... Hehe...

Tänkte jag skulle handla lite idag. Har ingen lust alls att göra de. Inget kul när man inte har pengar... Men behöver potatis iaf... Ta en promenix till city gris sen kanske...?

Vet inte vad jag ska skriva mer nu. Har inget kul å berätta tror jag... Får skriva mer sen om jag kommer på nått? :)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback