Jobb och doktorbesök och sen jobb igen

Hämta Linnea vid kvart över 10 och åkte till barnmottagningen. Hade ju nån remiss dit för 100 år sedan. ... Men nu äntligen skulle vi dit. Blev väll lite klokare än innan, men inte mycke. Störande doktor... Well Well!

Nu e jag på jobbet igen. Lagom till lunch ;) haha... Fick ta bilen idag eftersom jag skulle flänga lite på förmiddagen. Så funderar på att cykla en bit senare. Eller om man ska ta en promenix. E ju gött väder ute iaf! :)

Våffeldagen idag. Ska ni äta våfflor eller? Vi käkade igår. Åkte ut till mamma å gjorde de. Himla gott. Men ändå inte så gott så man kan äta varje dag... Tur de e en gång om året.

Den eviga frågan: vad ska vi äta till middag? Blir nog lite rester från helgen. Fiskbullar till L, kyckling till J och lax till mig... Haha... Eller nått annat fryst i frysen. Piroger har vi ju med ;)
Jaja, de löser sig!

Nu ska jag ta ett tuggummi och jobba i 1,5 timma för sen slutar jag.

Kort vecka denna veckan med :) ledig fredag och även måndag! Gött!

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback