Lördag -Familjedag

Idag visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi kom på den roliga iden att åka tåg!
Brukar titta på tåget när vi e ute och går när de åker förbi och Linnea har alltid velat åka säger hon. Så idag gjorde vi de! Jätte fräckt tyckte Linnea! Sedan gick vi inne i nordstan (som man inte vart i på 100 år) och titta i affärer. Linnea e så tjejig så de finns INGEN som är värre. Smink och kläder och klackskor.... :)

Sedan gick vi till Paprika och käkade lunch. Göttans värre. Sen fick L en glass och vi åkte hem med tåget igen!

Nu ligger hon deckad på soffan och Jimmie kollar datorn. Blev änna trötta allihopa efter den utflykten! :)
Men alltid kul när de blir lyckat de man tänkt!

Ikväll blir de melo-final i Lycke! Jag och Linnea åker ut dit och kollar. Undra vem som vinner... Har mina favvosar (som jag inte vet namn eller låttitel på...) haha...

Igår kväll va vi hemma hos Jessica och Molle! Spela spel och tjöta! Jag förlora som vanligt. Min hjärna va mer trög än vanligt igår kände jag.. Haha... Men jag hade kul ändå ;)

Gjorde ju köttfärssoppa igår till middag ju! Blev hur go som helst! Till och med Linnea åt av den! :)

Ne nu ska jag vila mig en stund innan L vaknar! :)
Jag har sovit 4 Tim i natt, börjar känna de nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback