Måndag. Äntligen måndag!

Positivt tänkande. Måndag= ny vecka. Nya tag. Livet e gött osv...

Idag ska jag bannemej träna! Har inte tränat på hela helgen. Så får ta i extra idag! :) Jimmie har innebandy ikväll så jag passar på att träna på dagen så får Linnea va hos morfar under tiden.

Helgen har vart väldigt bra tycker jag ändå. Tänkte på den förut och jag e så glad att jag har fått en tjej som gillar att pyssla. När Jimmie kom hem igår kväll så sprang Linnea runt och visa alla fina påskpynt vi satt upp, jätte stolt!

Hade lite långtråkigt i söndags men de ordnade ju sig med bak och en sväng till Ikea med Netten Jennifer å Jesper :)

Köpte nya te muggar (man kan ha kaffe i dom med, men jag vill ha te! ) haha...
Mera glas köpte jag med. Våra har fått fötter hemma och försvinner lite då och då... Och ram till linneas kort som hon tog i höstats... Hrm... Lite sent, men vadå! :)

Hittat vårskor till Linnea med från en annan blogg :P Med Pippi på. Kanske hon kan önska sig när hon fyller år? Tror hon hade blivit vääääldigt glad iaf. Jätte fräcka :) får gå dit å titta någon dag!

Ja snart blir hon 3 år... Sjukt fort tiden går!! Kul med kalas. Tårta och gött ;)

Nu blir de jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback