Mar. 19, 2013

Blev så jääävla glad i morse när de inte låg någon snö på backen när jag vakna. Bilen är stendöd så hade jag inte kunnat cykla så hade jag fått gå.

Men kallt va de så jag packa på mig kläder till tusen och lämna L på dagis och drog vidare mot jobbet. Cykla på bra på 2ans växel (eftersom den frusit fast) bestämde mig för att ta den korta vägen för kylan piska mig i ansiktet. Inte så fräckt 6.30 på morgonen när man inte ens ätit frukost...
Tror ni inte att de börjar snöa då!!!
NEEEEEEJ!!!! Tänker jag. Kul å cykla hem i de sen....

Men de har slutat snöa och syns inte ens att de kommit något mer! :D men kallt e de!

Tänkte jag å L skulle gå en promenad sen men får se hur trött hon e.
Kanske sitter inne å gör påskpyssel? De e ju inte fel de heller! :D

Va på gymmet igår. Så skönt å komma dit och göra de man ska och sen åka hem. Va mycket folk med. De gillar jag inte. Haha... Så jobbigt när ens maskiner e upptagna! Haha...

Nu ska jag jobba igen... Snart snart snart hemma :)

Bilderna e från söndags när vi va på Ikea :) Jesper och Linnea va som ett gammalt par som satt och drack kaffe. LInnea drack dessutom från fatet... Haha

https://cdn2.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51484531ddf2b373038582e9.jpg" class="image">


Kommentarer
jeanette säger:

Synd att du inte fick med "kaffe på fat", de va hur gulligt som helst

2013-03-19 | 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback