Njuter

Vakna kl 07.39 och tyckte de va så ljust i sovrummet. Men de gjorde inget. Jag e först vaken av oss. Ligger i sängen och njuter av tystnaden. Hör iof L hosta till då och då. (hon är säkert på väg att bli sjuk.... Suck)

Verkar va så sjukt fint väder ute! Vad ska man göra idag då? :)

Igår på fm åkte jag och Linnea ut till Nettens stuga innan kalaset. Va så gott väder, blåste en del, men vi åkte ner till havet med barnen och kolla läget. DÄR va de storm! Hahah... De va is på havet förutom längst strandkanten. Alexander hoppade runt på isen och kasta stenar medan Jesper och Linnea stod vid land och kasta. Jag och Netten stod som två stela pinnar och försökte att inte blåsa bort! Hahah!

Sen hitta Alexander en fisk mellan två isflak och lyckades lirka upp den på land. (Den va död så klart) tror de va en sik. Ganska säker på de! Men första fiskfångsten för i år! Hehe... Stolt va han med :) (kolla bilder nedan)

När vi kom till stugan igen stanna vi en stund sen va vi tvungna att åka hem och byta om för kalas. Tar en timma att köra till dit kalaset va och de börja 2. Vi åkte från Kungälv 13.39. Stressade? Ja! Men Jimmies släktingar brukar alltid vara så sega på att börja äta så åt inte för ens långt efter vi kom ändå :)

På kvällen åkte jag och Linnea till Lycke och kollade på andra chansen.

Nu har Linnea vaknat så nu ligger hon på min mage och kollar på barnprogram :). Mys pys! Snart blir de frukost.
Och fundera på vad som händer idag...

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback