Pizza

Hade inte suttit fel med en pizza idag kände jag förut. Men de blev ist att värma på köttfärssåsen jag gjorde tidigare. Nästan lika gott... Men känns goare nu ändå! :)

Åkte ju till leklandet i rollsbo förut och träffa Pernilla Edwin och Jessica (tror jag hon hette... :S Pernillas syster )
Edwin och Linnea är lika gamla och "hitta" varandra med en gång nästan så de va himla roligt att se! Och jag fick tjötat ikapp med Pernilla. Träffas ju typ 1 gång per år... Haha... Mycke å ta igen!

Sitter å dippar mina grönsaker ikväll med... Ena dippen e så jäkla stark bara! Hade de inte vart för att en film börjar 21.30 så hade jag lagt mig... Haha... Kommer inte ihåg va den heter nu men den verkar bra! Hihi...

Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback