Sen uppdatering

Hejsan!
Kunde inte logga in på rasten förut idag. De gick bara inte så jag kör lite uppdatering nu ist :)
(ska igentligen duscha men skjuter på de lite... Hihi)

Idag jobbade jag till halv 1 bara eftersom vi skulle på brandövning med jobbet mellan 13-17. Jävlar va kul de va!
Tänkte innan att de kommer säkert bli jobbigt och man ska blåsa i en docka å pinsamt. Men hitta en jag kunde skoja med som oxå gick kursen. alla fick varsin docka som man skulle öva på. Så behöver nån HLR så kan jag de nu! :) kan även använda en pulversläckare. (hur svårt de nu e då) haha... Ne men de va kul :)
(Sen att de va snygga brandmän där med gjorde ju inte ont i ögat heller) haha!

Vägdes idag och jag hade gått ner 1,4kg denna vecka! Göttans!
Allt som allt är de nu 15 kg borta! Hur go e den då?!!? ;)
Heja mig!

Nu ska jag nog duscha iaf... Suck... Så tråkigt änna...

Hörs i mon!


Kommentarer
Emelie säger:

Shit! Bra jobbat. :) På hur lång tid?

2013-03-05 | 20:18:22
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu
Anonym säger:

Fan va bra du eeee..!!

2013-03-05 | 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback