Vilket väder!

Ellenor: Såg inte att de fans vaniljkesella. Får bli de nästa gång då om de e goare! :)

Gött att de e lika fint idag med. Får nog bli en promenad i em med. Måste bara hinna vika tvätten och städa vardagsrummet... Eller så tar jag de i mon? Jo så blir de nog :D

Ska till Jessica å Molle ikväll! Äta lite gott och ännu mera gott. Haha!!
Äta bör man annars dör man.

I morse va vi så tidiga ute jag och Linnea så hon kunde gå bredvid mig till förskolan (ist för att sitta på cykeln) och när vi va där så va kl 06.29. Perfekt tänkte jag. Slipper jag stressa till jobbet. Men då va dörren låst. Ingen där.
Vad gör jag nu tänkte jag... Stod och vänta i 10 min och då kom Hanna springandes (en fröken) "Jag har försovit mig!!! Förlååååt!!!"
Jag hann till jobbet ändå men tänkte på henne hur jobbigt hennes dag måste fortsatt. Vet man ju själv när man försovit sig och man stressar och att hela dagen blir fel. Måste höra med henne sen hur de gått :) hehe...

Har sån lust att baka bröd. Nått nyttigt. Köpte en baktidning igår när jag va i affären och blev så sugen på att åka till Ikea och köpa nya bakformar till bröd och muffins... Haha... Kanske man kan slänga ihop nån nyttig limpa i helgen? Får kolla på de...

Ska ju på kalas på lördag men söndag kanske?

Ne nu ska jag ta tuggummi och börja jobba sen! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback