Danmark över dagen

Fy fan vad jag har haft kul idag. Har världens bästa kompis och att få åka med henne och hennes goa son och min goa dotter till Danmark har vart underbart!

Gick på båten vid 08.45 och hitta sittplatser som vi kunde sitta och käka frukostmacka. Sen handla vi på taxfree spela på en-armadebanditer. Spela för ca 5-10 kr, sen vann vi 80 kr jag å Linnea :)
I Danmark gick vi på en gata upp och kolla i affärer. Köpte korv och barnen hoppa lite hoppborg. Jätte kul!
Och dagen har vart hur grymm som helst!
Trötta e vi kan jag lova. Linnea somna i mitt knä vid 18.45. Hoppas på sovmorgon i mon! :)

Tack ska du ha Jessica för idag! Du är guld värd!

Lite bilder från dagen;


Kommentarer
Anonym säger:

Tack själv darling, verkligen vart bästa dan på länge<3 love you

2013-05-11 | 21:31:50
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback