Freeeeeeeedaaaaag!!!

Jag vill åka till Ullared!!!! E inne på deras blogg hela tiden känns de som. Å man blir inte mindre sugen...
Någon som vill skänka pengar till mig så jag kan åka å handla så e de heeeelt ok! Haha...

Vilket sommar väder de e idag då!! Love it! Längtar till semestern. Hoppas de kan bli lite sol på semestern med! :)
Packa picknick och åka ner till havet å va där hela dagen! Lyx!

Idag blir de ingen stranden. Idag slutar Jimmie sent (alltså väldigt sent) så jag å Linnea e ensamma hela eftermiddagen och kanske hela kvällen? Vi får se.
Vi ska ha fredagsmys iaf! :)
Får hon bestämma så kommer hon vilja va ute på gården hela dagen!

Hon va ute igår å lekte med Edwin och dom hade vatten å grejer så dom baka kakor av lerbollar. Linnea fick även låna Edwins trehjuling vilket hon tycker e jätte kul! (Hennes gick sönder när Jimmie låna den en gång...)

Vi va även i fontin en snabbis med Jessica å barnen och gick runt sjön. Såg så söta kanadagäss BEBISAR! Man ville bara slänga sig på dom å krama sönder dom! Så gosiga å fluffiga!!! Barnen fick även klappat en hund som hette Ida. Hehe...

Sen va de ju vernissage på linneas förskola med. Gick och titta på alla saker barnen pysslat med och en film dom spela upp med saker dom gör på dagarna. Typ dansar å sjunger mm. Linnea sprang direkt ut till sandlådan nästan när vi kom dit... Hehe... Så henne såg vi inte för ens vi skulle gå hem... Vilket hon självklart inte ville just då!

Funderar på ikväll... Vad ska man äta för gött till Lets dance?
Bilar? Chips? Eller vara så nyttig att man doppar grönsaker i dipp??
Jag har inte hittat en sån där go dipp ännu. Som man bara kan möla i sig.
Äh... Vi får se! Haha...

Nu ska jag snart jobba iaf! Sen hämta mitt yrväder å sen ska vi träffa Hanna!


Kommentarer
Hanna säger:

Ät grönsaker ikväll så kan du dricka imorgon! Hehe

2013-05-17 | 12:23:06
Anonym säger:

Curry ketchup i crème frisch:) eller så gör du egen curry ute hip med vanlig ketchup å curry krydda.. Nam nam nam:))

2013-05-17 | 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback