Freeeeeeeeeeeeedaaaaaaag!

Äntligen fredag. Hade lite fredagsfeeling igår när vi kolla på Lets dance :)
Såg dock inte färdigt på de för jag va för trött. Så i morse Googlade jag för att få fram vem som åkte ut. För de måste man ju veta! Haha...

Träna igår. Försökte jogga 5 km eftersom vårruset är så långt men de gick så där. Klarade lite mer än 2 km sen fick jag gå pw en stund sen jogga jag igen. Ska se om jag kan slå de idag :) så skönt att träna igen.
Jobbigast e bara att gå ifrån Linnea. Hon blir alltid ledsen och kan inte alls fatta varför inte hon får följa med.
Men hon och Jimmie gick till stora lekplatsen när jag var borta och gungade å hade sig :) så hon glömde bort mig ganska fort... Hehe...

Tror inte vi har nått planerar i helgen... Eller på söndag ska Jimmie hämta sin bil som vart på lagning i vbg. Ska bli skönt att få tillbaka min pärla! Haha... Även om jag inte kör så ofta så e de skönt å veta att man inte e "låst" hemma.

Beställt tid för klippning nu! På min födelsedag till och med! :) så nu ska de risiga klippas bort. Ska raka av mig allt!
Eller ne... De ska jag inte... Hehe..!
Vågar jag inte!
Men ska bli gott å bli av med de risiga.

Ska man hitta på idag då? Baka nått kanske? Ska handla lite iaf. Men baka e alltid skoj!
Nu ska jag snart jobba igen så skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback