Härlig dag ändå!

Älskar vädret!
Vilken tur att solen titta fram förut på em :) jag å Linnea åkte iof och handla, men ändå! Haha...

I affären va Linnea så duktig (inte ofta) så hon fick en glass av mig. Fick välja vilken hon ville och hon valde en liknande Magnum men de va med Marabou choklad. Hehe... Gottegris! ;)
Men de va hon värd. Jag va inte värd en glass kände jag så jag hoppade de... Och idag när jag vägde mig så hade jag gått ner 1,6kg denna vecka! Wohooo! Heja mig!

Nu e det ny vecka, nya tag och i helgen är de kalas å grejer men jag ska la klara de jag med.

Har nått mitt delmål idag med så nu måste jag komma på ett nytt delmål! Hmm... Tål att tänkas på vad det nu ska vara...

Linnea har lekt på gården hela em. Så skönt att hon vill vara ute. Och att hon kan det! Jag springer å kollar i fönstret hela tiden och dörren står på vidgavel haha men de e skönt ändå att hon vill vara ute. Sen kom Edwin ut (grannpojken som är lika gammal som L) med sin mamma och då kunde jag slappna av lite mer när hon satt med där :)

Ne nu ska jag hänga tvätt igen! Sen sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback