Härligt väderrrr!

Vilken bra dag det har varit!! (Enda negativa är att man inte vill gå till gymmet) (som man behöver)
Vi kom hem efter jobb och förskola och käka lunch. Jag gjorde i ordning middag (kassler och pasta) som jag packa med till lekplatsen. Så gick vi dit, jag å Linnea. Vid halv fem kom Jimmie direkt efter jobbet till lekplatsen och då käkade vi maten. Så det blev middag på lekplatsen :)
Behöver jag säga att Linnea var glad? Haha...

Sen kom Molle med barnen och lekte och hade sig :) även Linda va där med sin pappa.

Vissa säger att Linnea ser ut som Linda (en tjej på 6 år. Jätte go :) ) som hon såg ut när hon var liten. Iaf så sa dagmammorna de när Linnea gick där.

När vi kom hem fick Linnea gröt och en dusch sen somna hon gott i mitt knä. Verkligen STEN SÖV!
Härligt när hon är trött av den anledningen. Och idag somna hon lagom tid med. Inte vid 22... Utan strax efter 19.

Nu ska jag vänta på att maskinen med tvätt ska bli klar (när som helst) så jag kan hänga/torktummla de och sen sova!

Go natt alla! 💜


Kommentarer
hanna säger:

fin klänning hon har! =)
blev dem andra kläderna oxå godkända??

2013-05-28 | 06:50:49
Emelie säger:

Träna utomhus då? :) Mycket roligare!

2013-05-28 | 11:40:21
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback