Hejsan svejsan!

Ska igentligen lägga mig men orkar inte gå å borsta tänderna riktigt ännu... Jag väntar lite så kanske jag orkar sen...? Hehe...

I morgon skulle vi vart och hälsat på jimmies syster i Ljungskile men hon skickade sms nu ikväll att dom antagligen fått magsjuka... Stackarna ! Så då får vi komma dit en annan dag. Synd för jag såg verkligen fram emot de (och få gosa bebis med...) hon fick en dotter för kanske 3 v? Nått sånt...

Men hon har la tänkt behålla henne så vi får ses en annan dag! Hehe...

Så nu får vi se vad vi hittar på istället!

Ska städa lägenheten i morgon iaf! Ser ut som bomben slagit ner. Linnea lekte nu ikväll med vagnen och alla hennes ytterkläder. Sprang in och ut från balkongen :) Skönt att hon har kul. Lika mycke fantasi som jag när jag var liten :)

Ne nu ska jag borsta tänderna!
Ha de gött

Bild: från idag när regnet öste ner. Syns inte tyvärr... Men Linnea gilla de, det syns! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback