Hejsan!

Lever fortfarande på att jag var i Ullared igår... Fy fan va skoj det var! Och så mycket jag fynda! Haha... Hitta allt jag hade skrivit upp... De e bra!
Går å planerar när man ska åka igen... Hade man vart gjord av pengar hade man vart där hela tiden! Haha...

Funderar på att gå till stora lekplatsen med Linnea idag å ta med middag så man kan äta där? Jimmie å Linnea hade tydligen vart där näst intill hela dagen igår å busat och känner jag Linnea rätt så går hon gärna dit igen :)

Får se hur trött hon e bara. Hon somna vid närmare 22 igår kväll!!! Och upp strax innan 6 idag. Hon kanske e jätte trött... Vi får se!

Hitta ett gott recept på morotskaka jag vill testa med. Kanske kan göra de om L sover?

Nu ska jag snart jobba igen så tiden rör på sig lite fortare (så jag kommer hem och kan hämta mitt yrväder) ;)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback