Hur mycket kan man äta??

Det e så fusk..! Vadå? Jo att Jimmie kan äta hur mycket som helst och antingen står han still eller GÅR NER i vikt!!!
Chips e hans favvo... Skulle han kunna äta varje dag, hela dagen om det skulle vara...

Som igår när jag gjorde middag. Tog fram 2 bit lax till mig. En till middag igår och en till lunch idag! En bit lax till Linnea. Och Jimmie äter inte lax så jag tog fram nån vitfisk. (Pangasius har jag för mig) tog hela påsen på 1 kg så han hade till matlåda med.
Trodde jag...
Han slängde upp allt på tallriken med potatis och åt ALLT! Vart tar de vägen?? Evigt mysterium för mig!

Och så jävla fusk!!
Brukar trösttänka att jag kanske mår bättre i kroppen än vad han gör??
Han tränar inte heller... Spelar innebandy på måndagar men som nu e uppehåll.... En själv kämpar vecka för vecka med vad man äter och man MÅSTE hinna med träningen!! Planering planering!!!

FUSK ÄR VAD DET ÄR!!!

Igår gick vi till stora lekplatsen jag och Linnea för hon ville så gärna gunga! När hon gungar i en av dom och jag putter fart så hon nästan ramlar av, av skratt säger hon: "Nu får jag akta så jag inte släpper mig!!" Att jag inte dog... Haha!!

Hon mena ju självklart att hon inte skulle ramla av om hon släppte taget... Hihi... Going. Jag va ensam där med så fans ju ingen jag kunde skratta med så jag skrev de på fb... Haha...

Åkte även iväg och skulle hämta gungställningen. Men vi fick inte med oss den hem. Får se om det blir av idag ist om Molle vill hjälpa oss... Eller om vi skiter i de... Vi får se!

Önska jag själv hade trädgård så jag kunde ställa gunga och massa annat kul där på till Linnea... Men de får jag göra när jag blir stor! :P

Idag blir de en sväng in till Ankdammen om vädret tillåter? Regnar ju inte nu iaf men de e molnigt...

Nu ska jag jobba snart! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback