Kristi himmelfärdsdagen!

Blev inte så mycke regn idag ändå! Väldigt skönt :)
Vi var en sväng på leklandet i Kungälv med fam Axelsson idag på dagen. Alltid uppskattat hos barnen! Sen blev vi hungriga och åkte hem. Vi käkade kycklingsallad. För jävla gött! Mätt som bara den och massor av vitlökssås på så jag har rapat vitlök hela em idag... Haha...

När man e som mest svullen och mätt efter maten så är alltid Linnea som piggast. (Varför e de så?) Så hon ville gå till lekplatsen. Ja visst sa vi. Kan ju inte sitta inne hela eftermiddagen så Linnea tog bobbycaren och vi promenerade bort till den stora lekplatsen.

Inte en kotte var där. Skönt de med ibland ;) fick hittat en stor gren på vägen med som vi kunde putta bobbycaren när Linnea inte orka ta fart. Väldigt bra! Hehe...

När vi lekt en stund så bidde Jimmie kaffesugen så han ringde Kennie å fråga om han bjöd. Å de gjorde dom :) så vi tog promenad dit med. Satt å tjöta och jag drack vatten. Haha.. Jag e så tråkig, men kaffe e verkligen super äckligt! Vatten e gott! Hehe...

Sen va de dags att gå hem. Klockan va la halv 7 när vi gick hem och man märkte på L att hon va trött på vägen hem. Hon käka en macka och satte sig i mitt knä framför tvn och slockna på 2 SEK när vi var hemma.

I morgon blir de jobb. Känns helt ok med tanke på att de e fredag OCH min födelsedag. :)

Inget å fira igentligen. Men Jimmie har faktiskt köpt present till mig. De ska bli kul å se vad de e. Han har avslöjat att de e "presenter". Alltså flera. Ska bli väldigt kul å se i morgon!

Kanske ska förklara att de har hänt kanske 1 gång innan under tiden vi vart tillsammans att han köpt present till mig... Å nån jul med. Han e inte den bästa på att ge presenter heller.
En jul gav han mig en gps. Jag har aldrig sagt att jag velat ha de. De va han som ville de. (Låter jätte bortskämd nu men han tjatade i ett par månader innan jul att HAN ville ha en gps. Så köper han de till mig...) suck... Så mina förhoppningar är inte stora! Kan jag lova :) är bara glad att han köpt presenter innan min födelsedag. Annars kan han komma 2-3 v senare osv... Så jag lovar att skriva vad de e i mon när jag fått dom...

Så säger han så här med: E du inte nyfiken? Å jag vill ge dig dom nuuu!!

Jag- Men ge mig dom nu då.
Han- nej du får allt vänta tills i mon.
Men guuuud va kul de ska bli å ge sig dom....

Haha... Störd...

Nu ska jag in och duscha. Har vart ute å cyklat i 50 min så jag känner svetten sippra ner för ryggen. Och nu kom regnet med. Tur de inte regna när jag va ute :) (jag sitter på balkongen nu)

Ne duscha va de! Hörs i mön!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback